logo
  • LDR __ 03596nama2200781i4500
  • 005 __ 20190116030306.0
  • 008 __ 180523s2018\\er||||||||||||||eng\
  • 020 __ |a9789949777266
  • 040 __ |aErRR|best|cErRR|dErTUR|dErTLUAR
  • 041 0_ |aeng|best
  • 072 _7 |a5|2udkrb
  • 080 __ |a5|x(474.2)|x(072)|x(043)|2sum
  • 080 __ |a37.01|x(474.2)|x(043)|2sum
  • 080 __ |a5|x(072)|x(474.2)|x(043)|2est
  • 080 __ |a5 :37|x(474.2)|x(043)|2est
  • 080 __ |a371.124 :5|x(474.2)|x(043)|2est
  • 080 __ |a37.016 :5|x(474.2)|x(043)|2est
  • 100 1_ |aValdmann, Ana,|d1964-
  • 245 10 |aDetermining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs /|cAna Valdmann ; [supervisor: Miia Rannikmäe, Jack Barrie Holbrook ; Science Education Centre, Institute of Ecology and Earth Sciences, Faculty of Science and Technology, University of Tartu]
  • 260 __ |aTartu :|bUniversity of Tartu Press,|c2018|e(Tartu :|fTartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
  • 300 __ |a218, [1] lk. ;|c25 cm.
  • 490 1_ |aDissertationes pedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis,|x1406-9709 ;|v8.
  • 500 __ |aVäljaandes ekslikult ISSN 1406-1317.
  • 502 __ |aDoktoritöö: Tartu Ülikool, 2018.
  • 504 __ |aBibliograafia lk. 74-82.
  • 520 __ |aLoodusteaduste õpetajate enesetõhususe kategooriate ja omanikutunde tasemete määramine lähtudes õpetajate koolitusvajadustest.
  • 530 __ |aOsaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
  • 546 __ |aKokkuvõte eesti keeles.
  • 650 _9 |aloodusteaduslik haridus.
  • 650 _9 |aõpetamise metoodika.
  • 650 _9 |aloodusteaduste õpetajad.
  • 650 _9 |aenesetõhusus.
  • 650 _9 |akoolitusvajadused.
  • 650 _9 |atäienduskoolitus.
  • 650 _9 |aõpetajakoolitus.
  • 650 _9 |auuringud.
  • 650 _9 |aharidusuuringud.
  • 651 _9 |aEesti.
  • 653 _9 |a2010-ndad.
  • 655 _9 |adissertatsioonid.
  • 700 1_ |aRannikmäe, Miia,|d1951-,|ejuhendaja.
  • 700 1_ |aHolbrook, Jack,|ejuhendaja.
  • 710 2_ |aTartu Ülikool.|bÖkoloogia ja maateaduste instituut.
  • 710 2_ |aTartu Ülikool.|bLoodus- ja täppisteaduste valdkond.
  • 752 __ |cTartumaa.
  • 776 1_ |tDetermining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs|c(võrguteavik).|z9789949777273 (pdf)|wb50515287
  • 830 _0 |aDissertationes paedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis,|x1406-9709 ;|v8.
  • 856 4_ |uhttp://www.digar.ee/arhiiv/nlib-digar:372508|zTRÜKIFAIL RR arhiivis DIGAR
  • 856 4_ |zVÕRGUVÄLJAANNE|uhttp://hdl.handle.net/10062/59846
  • 910 0_ |aRMT 2018:06|b978-9949-77-726-6
  • 930 0_ |ar|b1. Teaduskirjandus|c&|dE
  • 950 __ |eRBK 2018-04|kRBK kristiina 2018-06|pRBK marin 2018-06|sNAO ellen 2018-06|pKAO jaan 2019-01 (+856)