- LDR __ 03596nama2200781i4500
- 005 __ 20190116030306.0
- 008 __ 180523s2018\\er||||||||||||| |eng\
- 020 __ |a9789949777266
- 040 __ |aErRR|best|cErRR|dErTUR|dErTLUAR
- 041 0_ |aeng|best
- 072 _7 |a5|2udkrb
- 080 __ |a5|x(474.2)|x(072)|x(043)|2sum
- 080 __ |a37.01|x(474.2)|x(043)|2sum
- 080 __ |a5|x(072)|x(474.2)|x(043)|2est
- 080 __ |a5 :37|x(474.2)|x(043)|2est
- 080 __ |a371.124 :5|x(474.2)|x(043)|2est
- 080 __ |a37.016 :5|x(474.2)|x(043)|2est
- 100 1_ |aValdmann, Ana,|d1964-
- 245 10 |aDetermining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs /|cAna Valdmann ; [supervisor: Miia Rannikmäe, Jack Barrie Holbrook ; Science Education Centre, Institute of Ecology and Earth Sciences, Faculty of Science and Technology, University of Tartu]
- 260 __ |aTartu :|bUniversity of Tartu Press,|c2018|e(Tartu :|fTartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
- 300 __ |a218, [1] lk. ;|c25 cm.
- 490 1_ |aDissertationes pedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis,|x1406-9709 ;|v8.
- 500 __ |aVäljaandes ekslikult ISSN 1406-1317.
- 502 __ |aDoktoritöö: Tartu Ülikool, 2018.
- 504 __ |aBibliograafia lk. 74-82.
- 520 __ |aLoodusteaduste õpetajate enesetõhususe kategooriate ja omanikutunde tasemete määramine lähtudes õpetajate koolitusvajadustest.
- 530 __ |aOsaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
- 546 __ |aKokkuvõte eesti keeles.
- 650 _9 |aloodusteaduslik haridus.
- 650 _9 |aõpetamise metoodika.
- 650 _9 |aloodusteaduste õpetajad.
- 650 _9 |aenesetõhusus.
- 650 _9 |akoolitusvajadused.
- 650 _9 |atäienduskoolitus.
- 650 _9 |aõpetajakoolitus.
- 650 _9 |auuringud.
- 650 _9 |aharidusuuringud.
- 651 _9 |aEesti.
- 653 _9 |a2010-ndad.
- 655 _9 |adissertatsioonid.
- 700 1_ |aRannikmäe, Miia,|d1951-,|ejuhendaja.
- 700 1_ |aHolbrook, Jack,|ejuhendaja.
- 710 2_ |aTartu Ülikool.|bÖkoloogia ja maateaduste instituut.
- 710 2_ |aTartu Ülikool.|bLoodus- ja täppisteaduste valdkond.
- 752 __ |cTartumaa.
- 776 1_ |tDetermining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs|c(võrguteavik).|z9789949777273 (pdf)|wb50515287
- 830 _0 |aDissertationes paedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis,|x1406-9709 ;|v8.
- 856 4_ |uhttp://www.digar.ee/arhiiv/nlib-digar:372508|zTRÜKIFAIL RR arhiivis DIGAR
- 856 4_ |zVÕRGUVÄLJAANNE|uhttp://hdl.handle.net/10062/59846
- 910 0_ |aRMT 2018:06|b978-9949-77-726-6
- 930 0_ |ar|b1. Teaduskirjandus|c&|dE
- 950 __ |eRBK 2018-04|kRBK kristiina 2018-06|pRBK marin 2018-06|sNAO ellen 2018-06|pKAO jaan 2019-01 (+856)
Rahvusbibliograafia
RB väljaanded