logo
  • LDR __ 04824nama2201333i4500
  • 005 __ 20190205030603.0
  • 008 __ 020327s2002\\era\||||||||||est\
  • 020 __ |a9985935667|q(köites)
  • 040 __ |aErRR|best|cErRR
  • 041 1_ |aest|heng
  • 072 _7 |a339|2udkrb
  • 080 __ |a339.138|2est
  • 080 __ |a659.126|2est
  • 100 1_ |aMark, Margaret.
  • 245 10 |aKangelane ja lindprii :|bkuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände /|cMargaret Mark & Carol Pearson ; [tõlkinud Kadre Vaik ; eessõna: Anu-Mall Naarits]
  • 246 19 |aThe hero and the outlaw :|bbuilding extraordinary brands through the power on archetypes.|gEesti keeles.
  • 260 __ |a[Tallinn] :|bFontese Kirjastus,|c2002|e([Tallinn :|fÜhiselu])
  • 300 __ |aX, 326 lk. :|bill. ;|c21 cm.
  • 490 1_ |aJuhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid.
  • 504 __ |aBibliograafia joonealustes märkustes.
  • 650 _9 |akaubamärgid.
  • 650 _9 |abrändid.
  • 650 _9 |aarhetüübid.
  • 650 _9 |atootearendus.
  • 650 _9 |aturundus.
  • 700 1_ |aPearson, Carol S.,|d1944-
  • 700 1_ |aVaik, Kadre,|d1970-,|etõlkija.
  • 700 1_ |aNaarits, Anu-Mall,|d1972-,|eeessõna autor.
  • 710 2_ |aPärnu Konverentsid.
  • 830 _0 |aJuhtimiskonverentsi raamatukogu (Pärnu Konverentsid)
  • 910 0_ |aRMT 2002:04|b9985-9356-6-7 (köites)
  • 930 0_ |ar|b3. Tarbekirjandus|cAO|dE
  • 950 __ |eRBK mall|kRBK katrin|tRBK lembi|sNAO annika 2002-04|pNAO ellen 2010-04 (650)|pNAO pille 2017-11 (700)