logo
Laad Keel Lähtekeel Ilmumismaa Kandja


Mitme valiku tegemiseks hoia all CTRL klahvi.
Aasta: kuni
Sorteeri:
Kirjeid lehel:
Kirjeid kokku: 3
Näidatakse 1 - 3
    1. Raamat
      Anspal, Tiina. The development of teacher identity through role and self-conception in pre-service teacher education [Võrguteavik] / Tiina Anspal ; supervisors: Äli Leijen, Erika Löfström ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu. – Tartu : University of Tartu Press, 2018. – 1 võrguväljaanne (87 lk. ; pdf). – (Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis ; 29).
      ISBN 9789949778034
      TÄISTEKST RR arhiivis DIGAR
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    2. Raamat
      Kruse, Mari. La transferencia en personas plurilingües: los falsos amigos como un obstáculo y una oportunidad en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras [Võrguteavik] / Mari Kruse ; [directoras: Triin Lõbus, Silvi Tenjes]. – Tartu : University of Tartu Press, 2018. – 1 võrguväljaanne (234 lk. ; pdf). – (Dissertationes philologiae romanicae Universitatis Tartuensis ; 8).
      ISBN 9789949776733
      TÄISTEKST RR arhiivis DIGAR
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    3. Raamat
      Müürsepp, Mare. Lapse tähendus Eesti kultuuris 20. sajandil: kasvatusteadus ja lastekirjandus [Võrguteavik] : analüütiline ülevaade / Mare Müürsepp. – Tallinn : [Tallinna Pedagoogikaülikooli Akadeemiline Raamatukogu], 2005. – (Tallinna Pedagoogikaülikool. Sotsiaalteaduste dissertatsioonid = Tallinn Pedagogical University. Dissertations on social sciences, ISSN 1736-0730 ; 16).
      ISBN 9985583663
      TÄISTEKST RR arhiivis DIGAR
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta