logo
Laad Keel Lähtekeel Ilmumismaa Kandja


Mitme valiku tegemiseks hoia all CTRL klahvi.
Aasta: kuni
Sorteeri:
Kirjeid lehel:
Kirjeid kokku: 22
Näidatakse 1 - 22
    1. Raamat
      Arvola, René. Turunduskommunikatsioon / René Arvola ; Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond, ärikorralduse instituut, turunduse õppetool. – Tallinn : Külim, 2002. – 80 lk. : ill. ; 24 cm. – (Majandusraamat ; 2-75).
      ISBN 9985850874
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    2. Raamat
      Berger, Jonah. Läbilöök : kuidas saavutada edu? / Jonah Berger ; inglise keelest tõlkinud Krista Kallis ; [toimetanud Ele Ainsoo ; kujundanud Margit Randmäe]. – [Tallinn] : Tänapäev, c2013. – 245 lk. : ill. ; 22 cm.
      ISBN 9789949273393
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    3. Raamat
      Clark, Norman. The basics of marketing communication : combined text and over 100 work projects / Norman Clark. – Tallinn : NormClark Training, 1999. – 224 lk. ; 21 cm.
      ISBN 9985605926
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    4. Raamat
      Earls, Mark. Loova ajastu koidik : äri, banaanid ja turunduse surm / Mark Earls ; [tõlkinud Kadre Vaik ; eessõnad: Adam Morgan ja Hede Kerstin Luik]. – Tartu : Fontese Kirjastus, 2003. – 336 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9985935691
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    5. Raamat
      Ehrlich, Rita. Marketing kui majanduse juhtimise süsteem : [ülevaade / R. Ehrlich] ; Eesti Teaduse- ja Tehnikainformatsiooni ning Majandusuuringute Instituut. – Tallinn : Eesti Informatsiooni Instituut, 1989. – 29, [1] lk. ; 20 cm.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    6. Raamat
      Forsyth, Patrick. Karmi aja taktikad : kuidas rasketes majandustingimustes äriedu säilitada / Patrick Forsyth, Frances Kay ; [tõlkija Riina Vällo ; toimetaja Aita Nurga ; kujundaja Maret Müür]. – [Tallinn] : Äripäev, 2009. – 208 lk. ; 21 cm. – (Äripäeva raamat).
      ISBN 9789949434572
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    7. Raamat
      Fox, Jeffrey J. Kuidas teist saab turunduse superstaar : ootamatud reeglid, mis panevad kassaaparaadi kõlisema / Jeffrey J. Fox ; [tõlkinud Marja Liidja]. – [Tallinn] : Sinisukk, c2003. – 163 lk. ; 24 cm. – (Sinisuka äriraamat).
      ISBN 9985736877
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    8. Raamat
      Godin, Seth. Lilla lehm : muuda oma äri, olles erakordne / Seth Godin ; [tõlkija Kaur Hanson]. – [Puhja (Tartumaa)] : Väike Vanker, c2005. – 174 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9985965604
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    9. Raamat
      Godin, Seth. Nõusolekuturundus : [kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks] / Seth Godin ; [tõlkinud Tambet Orrin ; eessõna: Don Peppers]. – Tartu : Fontese Kirjastus, 2000. – 239 lk. ; 20 cm.
      ISBN 9985919491
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    10. Raamat
      Kerem, Kaie. Marketingi olemus ja funktsioonid / [Kaie Kerem] ; Eesti Teadus- ja Tehnilise Informatsiooni ja Majandusuuringute Instituut. – Tallinn : Eesti Teadus- ja Tehnilise Informatsiooni ja Majandusuuringute Instituut, 1985. – 16 lk.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    11. Raamat
      Kim, W. Chan. Sinise ookeani strateegia : kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; inglise keelest tõlkinud Triinu Lööve. – [Tallinn] : Pegasus, c2006. – 240 lk. : ill. ; 24 cm. – (Hansapank soovitab).
      ISBN 9789949409860
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    12. Raamat
      Konkurents, turg ja turundus. 2., Oligopoliteooria ja mudelid = Competition, market and marketing. 2 : teaduslik-referatiivne kogumik / Eesti Majandusjuhtide Instituut ; [vastutav toimetaja T. Lüll ; koostaja V. Vensel]. – Tallinn : Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1991. – Lk. 225-423, [1] lk. : ill. ; 20 cm. – (Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund "Majandustegevus ja ettevõtlus" ; nr. 2-9).
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    13. Raamat
      Kotler, Philip. Muutuv turundus : kasumi, kasvu ja uuenemise võimalusi / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee ; [tõlkija Kaja Kährik]. – [Tallinn] : Pegasus, c2003. – 180, [1] lk. : ill. ; 24 cm.
      ISBN 9789949409150
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    14. Raamat
      Mark, Margaret. Kangelane ja lindprii : kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände / Margaret Mark & Carol Pearson ; [tõlkinud Kadre Vaik ; eessõna: Anu-Mall Naarits]. – [Tallinn] : Fontese Kirjastus, 2002. – X, 326 lk. : ill. ; 21 cm. – (Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid).
      ISBN 9985935667
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    15. Raamat
      Perens, Algis. Teenuste marketing / Algis Perens. – Tallinn : Külim, 1998. – 168 lk. : ill. ; 23 cm. – (Majandusraamat ; 2-51).
      ISBN 9985850491
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    16. Raamat
      Quain, Bill. Prosumera laikmets. 2 : kā vairot bagātību ar gudrību, nevis taupību un kā iemācīt to darīt citiem / Bils Kveins ; [tulkojums latviešu valodā: Kristīne Kačanova ; redaktore: Sandra Liniņa]. – Tallina : Network Twentyone, 2015. – 96 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9789949383993
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    17. Raamat
      Quain, Bill. Teadliku tarbimise jõud. 2 : kuidas luua rikkust, ostes targemalt, mitte odavamalt ja soovitades teistelegi teha sama / Bill Quain ; [toimetaja Tiina Siimets]. – Tallinn : Network Twentyone, 2015. – 106 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9789949383986
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    18. Raamat
      Tonndorf, Hans G. Turunduse tulevikutegurid : kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamarke / Hans G. Tonndorf ; [rootsi keelest tõlkinud Jaak Kütt]. – Tallinn : Külim, c2004. – 80 lk. : ill. ; 21 cm. – (Majandusraamat ; 2-87).
      ISBN 9789985952207
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    19. Raamat
      Vihalem, Ann. Marketing ja turg - ajalugu, mõisted, süsteem / [Ann Vihalem] ; Eesti Teadus- ja Tehnikainfo ning Majandusuuringute Instituut, majandusinfo osakond. – Tallinn : [Eesti Teadus- ja Tehnikainfo ning Majandusuuringute Instituut], 1990. – 50 lk. : ill. ; 19 cm.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    20. Raamat
      Белкин, Александр. Введение в маркетинг / А. Белкин. – [Таллинн] : Пако ; [Казань] : НПО "Гамма", [1992]. – 95 lk. : ill. ; 20 cm.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    21. Raamat
      Маслов, Б. М. Маркетинг в управлении предприятием / [Б. М. Маслов] ; Эстонский научно-исследовательский институт научно-технической информации и технико-экономических исследований. – Таллинн : ЭстНИИНТИ, 1990. – 17 lk. : ill. ; 20 cm.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    22. Raamat
      Рихтер, Ганс... Внутренний рынок Европейского Сообщества в 1992 году : 14 ключевых тенденций маркетинга для средних и малых предприятий / Ганс-Й. Рихтер ; [перевод: Л. Логинова]. – [Таллинн], [1992]. – 38 lk. ; 20 cm.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta