logo
Laad Keel Lähtekeel Ilmumismaa Kandja


Mitme valiku tegemiseks hoia all CTRL klahvi.
Aasta: kuni
Sorteeri:
Kirjeid lehel:
Kirjeid kokku: 20
Näidatakse 1 - 20
    1. Raamat
      Kaljund, Kristel. Interkultuuriline ärisuhtlemine / Kristel Kaljund ; Tallinna Tehnikaülikool, ärikorralduse instituut. – Tallinn : Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2001. – 34, [1] lk. : ill. ; 30 cm. – (Ärikorralduse instituudi loenguvihik ; Nr. 1).
      ISBN 9985592441
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    2. Raamat
      Kotler, Philip. Kotleri turundus : [kuidas luua, võita ja valitseda turgusid] / Philip Kotler ; [tõlkija Liina Kaljulaid]. – [Tallinn] : Pegasus, 2002, 2007. – 236, [8] lk. : ill. ; 24 cm. – (Best).
      ISBN 9789949760107
      TÄISTEKST RR arhiivis DIGAR (ligipääs ainult autoriseeritud töökohtadel: RR, TÜR)
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    3. Raamat
      Mauring, Tõnu. Isiklik müük / Tõnu Mauring ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, juhtimise ja välismajanduse instituut. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997. – 111, [1] lk. : ill. ; 20 cm.
      ISBN 9789949806508
      TÄISTEKST
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    4. Raamat
      Mauring, Tõnu. Turunduse alused. I / Tõnu Mauring ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, juhtimise ja turunduse instituut. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 2001. – 197 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9985565924
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    5. Raamat
      Miljan, Mait. Hinnakujundus turunduses / Mait Miljan ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, juhtimise ja välismajanduse instituut. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996. – 142, [1] lk. : ill. ; 20 cm.
      ISBN 9789949642458
      TÄISTEKST (ligipääs TÜ kasutajatele)
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    6. Raamat
      Miljan, Mait. Turunduse juhtimine. 1 / Mait Miljan ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, juhtimise ja välismajanduse instituut. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998. – 167 lk. : ill. ; 20 cm.
      ISBN 9985562976
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    7. Raamat
      Rahvusvaheline turundus / koostaja Ann Vihalem. – Tallinn : Külim, 1999. – 136 lk. : ill. ; 24 cm. – (Majandusraamat ; 2-56).
      ISBN 9985850599
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    8. Raamat
      Roose, Neeme. Reklaam turunduses / Neeme Roose ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, turunduse ja juhtimise instituut. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996. – 124, [2] lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9985561619
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    9. Raamat
      Roose, Neeme. Reklaam turunduses / Neeme Roose ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, juhtimise ja turunduse instituut. – 2., täiend. tr. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002. – 157 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9985566440
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    10. Raamat
      Roose, Neeme. Toode turunduses / Neeme Roose ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, rahvamajanduse instituut. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, c2004. – 111, [1] lk. : ill. ; 20 cm.
      ISBN 9985568397
      TÄISTEKST
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    11. Raamat
      Sepp, Jüri. Kaubandusturundus / Jüri Sepp ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995. – 116, [1] lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9985561147
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    12. Raamat
      Sepp, Jüri. Marketingi alused : programm, lühikokkuvõte, põhimõisted / Jüri Sepp ; Tartu Noorte Koda. – Tartu : [Tartu Noorte koda], 1990. – 63 lk. ; 20 cm.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    13. Raamat
      Teadlik turundus / [Andres Kuusik, Kristina Virk, Kaire Aarna ... jt. ; toimetaja Andres Kuusik ; kaanekujundaja Kalle Paalits ; Tartu Ülikooli majandusteaduskond]. – Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, c2010. – 342 lk. : ill., portr. ; 25 cm.
      ISBN 9789949193226
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    14. Raamat
      Teder, Juhan. Turunduse alused : loengukonspekt / Juhan Teder, Valdeko Puulinn ; Mainori Majanduskool. – [Tallinn] : Mainori Majanduskool, 1997. – 70 lk. : ill. ; 29 cm.
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    15. Raamat
      Turunduse alused / Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond ; koostaja Ann Vihalem. – Tallinn : Külim, c2003. – 296 lk. : ill. ; 24 cm. – (Majandusraamat ; 2-84).
      ISBN 9985850971
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    16. Raamat
      Turunduse alused / Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond ; koostaja Ann Vihalem. – 2., parand. ja täiend. tr. – [Tallinn] : Külim, c2008. – 308 lk. : ill. ; 25 cm. – (Majandusraamat ; 2-84).
      ISBN 9789985989210
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    17. Raamat
      Varblane, Urmas. Rahvusvaheline marketing : loengukonspekt / Urmas Varblane ; Tartu Ülikool. – Tartu : Tartu Ülikool, 1991. – 123 lk. : ill. ; 20 cm.
      ISBN 9789949648993
      TÄISTEKST (ligipääs TÜ kasutajatele)
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    18. Raamat
      Мауринг, Тыну. Основные принципы маркетинга. 1 / Тыну Мауринг ; Тартуский университет, экономический факультет, институт маркетинга и управления. – Тарту : Издательство Тартуского университета, 1996. – 148 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9789949652976
      TÄISTEKST (ligipääs TÜ kasutajatele)
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    19. Raamat
      Мауринг, Тыну. Основные принципы маркетинга. 2 / Тыну Мауринг ; Тартуский университет, экономический факультет, институт маркетинга и управления. – Тарту : Издательство Тартуского университета, 1996. – 203, [1] lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9789949652983
      TÄISTEKST (ligipääs TÜ kasutajatele)
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    20. Raamat
      Савенкова, Татьяна Ивановна. Основы практического маркетинга : краткий конспект лекций и учебных материалов / Т. И. Савенкова ; Институт экономики и управления, кафедра экономики и управления. – Таллинн : Силламяэский институт экономики и управления, 2005. – 177 lk. : ill. ; 21 cm.
      ISBN 9949131979
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta