logo
Laad Keel Lähtekeel Ilmumismaa Kandja


Mitme valiku tegemiseks hoia all CTRL klahvi.
Aasta: kuni
Sorteeri:
Kirjeid lehel:
Kirjeid kokku: 2
Näidatakse 1 - 2
    1. Raamat
      Kärbla, Triinu. Assessment of text comprehension and teaching comprehension strategies in Estonian basic school / Triinu Kärbla ; [supervisors: Krista Uibu, Mairi Männamaa ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]. – Tartu : University of Tartu Press, 2020. – 182, [1] lk. ; 25 cm. – (Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 35).
      ISBN 9789949033966
      TRÜKIFAIL RR arhiivis DIGAR
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta
    2. Raamat
      Säälik, Ülle. Reading literacy performance : metacognitive learning strategies matter, schools have effect on student outcomes / Ülle Säälik ; [supervisors: Jaan Mikk, Jouni Ensio Välijärvi ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]. – Tartu : University of Tartu Press, 2016. – 118, [1] lk. ; 25 cm. – (Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 21).
      ISBN 9789949771066
      VÕRGUVÄLJAANNE
      Kirje e-kataloogis ESTERLisa kausta