logo
E-väljaanne
Autor
Leoste, Janika, 1971-
Pealkiri
Adopting and sustaining technological innovations in teachers’ classroom practices – the case of integrating educational robots into math classes / Janika Leoste ; [supervisors: Mati Heidmets, Timo Tobias Ley ; School of Educational Sciences, Tallinn University]
Ilmumisandmed
Tallinn : Tallinna Ülikool, 2021 (Põltsamaa : Vali Press)
Füüsiline kirjeldus
197 lk. : ill. ; 24 cm
Seeria pealkiri
Tallinna Ülikool. Sotsiaalteaduste dissertatsioonid = Tallinn University. Dissertations on social sciences, ISSN 1736-3632 ; 149
Tallinna Ülikooli sotsiaalteaduste dissertatsioonid, ISSN 1736-3632 ; 149
ISBN
9789949295722
Märkus
Doktoritöö: Tallinna Ülikool, 2021
Bibliograafia lk. 56-68
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Kättesaadav ka võrguteavikuna
Märksõnad
haridustehnoloogia; tehnoloogilised uuendused; koolimatemaatika; õppemeetodid; robotid; dissertatsioonid
Teised autorid
Heidmets, Mati, 1949-, juhendaja
Ley, Timo Tobias, juhendaja
Kollektiivautorid
Tallinna Ülikool. Haridusteaduste instituut
UDK
37.09 (043)
Teine kandja
Adopting and sustaining technological innovations in teachers’ classroom practices – the case of integrating educational robots into math classes (võrguteavik). 9789949295739 (pdf)