logo
Autor
Gil, Carlos (digiturundaja)
Pealkiri
Turunduse lõpp : kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks / Carlos Gil ; [tõlkinud Kaja Riikoja ; toimetanud Anneli Sihvart]
Ilmumisandmed
[Tallinn] : Äripäev, 2020 ([Tallinn] : Tallinna Raamatutrükikoda)
Füüsiline kirjeldus
229 lk. : ill. ; 21 cm
ISBN
9789949694631 (köites)
Märkus
Bibliograafia peatükkide lõpus
Märksõnad
turundus; e-turundus; sotsiaalmeedia; sotsiaalvõrgustikud; tehnoloogilised uuendused; tehisintellekt
Teised autorid
Riikoja, Kaja, tõlkija
Sihvart, Anneli, 1964-, toimetaja
UDK
658.8
Originaali pealkiri
The end of marketing : humanizing your brand in the age of social media and AI.
Täiendpealkiri
The end of marketing :humanizing your brand in the age of social media and AI. Eesti keeles
Teine kandja
Turunduse lõpp (võrguteavik). 9789949694648