logo
Autor
Allas, Raili, 1987-
Pealkiri
Supporting teachers' professional development through guided reflection procedures / Raili Allas ; [supervisors: Äli Leijen, Auli Toom ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2020 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
181, [1] lk. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 34
Dissertationes paedagogicae Universitatis Tartuensis ; 34
ISBN
9789949034147
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2020
Bibliograafia lk. 79-86
Õpetaja professionaalse arengu toetamine suunatud refleksiooni protseduuri kaudu
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
õpetajad; erialane areng; refleksioon; reflektiivõpe; dissertatsioonid
Teised autorid
Leijen, Äli, 1979-, juhendaja
Toom, Auli, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
UDK
37 (043)
371.14 (043)
37.02 (043)
Teine kandja
Supporting teachers' professional development through guided reflection procedures (võrguteavik). 9789949034154 (pdf)