E-väljaanne
TRÜKIFAIL RR arhiivis DIGAR http://www.digar.ee/arhiiv/nlib-digar:441423
- Autor
- Kärbla, Triinu, 1979-
- Pealkiri
- Assessment of text comprehension and teaching comprehension strategies in Estonian basic school / Triinu Kärbla ; [supervisors: Krista Uibu, Mairi Männamaa ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]
- Ilmumisandmed
- Tartu : University of Tartu Press, 2020 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
- Füüsiline kirjeldus
- 182, [1] lk. ; 25 cm
- Seeria pealkiri
- Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 35
- Dissertationes paedagogicae Universitatis Tartuensis ; 35
- ISBN
- 9789949033966
- Märkus
- Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2020
Bibliograafia lk. 66-73
Tekstimõistmise hindamine ja tekstimõistmist toetavate strateegiate õpetamine Eesti põhikoolis
Kokkuvõte eesti keeles - Täiendav kandja
- Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
- Märksõnad
- õpilased; teksti mõistmine; funktsionaalne lugemisoskus; arusaamine; põhikoolid; Eesti; dissertatsioonid
- Teised autorid
- Uibu, Krista, 1966-, juhendaja
Männamaa, Mairi, 1963-, juhendaja
- Kollektiivautorid
- Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
- UDK
- 37 (043)
371.27 (043)
028.6 (043)
373.01 (474.2) (043) - Teine kandja
- Assessment of text comprehension and teaching comprehension strategies in Estonian basic school (võrguteavik). 9789949033973 (pdf)
Rahvusbibliograafia
RB väljaanded