logo
Autor
Kärbla, Triinu, 1979-
Pealkiri
Assessment of text comprehension and teaching comprehension strategies in Estonian basic school / Triinu Kärbla ; [supervisors: Krista Uibu, Mairi Männamaa ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2020 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
182, [1] lk. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 35
Dissertationes paedagogicae Universitatis Tartuensis ; 35
ISBN
9789949033966
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2020
Bibliograafia lk. 66-73
Tekstimõistmise hindamine ja tekstimõistmist toetavate strateegiate õpetamine Eesti põhikoolis
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
õpilased; teksti mõistmine; funktsionaalne lugemisoskus; arusaamine; põhikoolid; Eesti; dissertatsioonid
Teised autorid
Uibu, Krista, 1966-, juhendaja
Männamaa, Mairi, 1963-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
UDK
37 (043)
371.27 (043)
028.6 (043)
373.01 (474.2) (043)
Teine kandja
Assessment of text comprehension and teaching comprehension strategies in Estonian basic school (võrguteavik). 9789949033973 (pdf)