logo
E-väljaanne
Autor
Uiboleht, Kaire, 1977-
Pealkiri
The relationship between teaching-learning environments and undergraduate students' learning in higher education: a qualitative multi-case study [Võrguteavik] / Kaire Uiboleht ; supervisors: Mari Karm, Liisa Postareff ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2019
Füüsiline kirjeldus
1 võrguväljaanne (99 lk. ; pdf)
Seeria pealkiri
Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis ; 32
Dissertationes paedagogicae Universitatis Tartuensis [Võrguteavik] ; 32
ISBN
9789949032006 (pdf)
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2019
Sisaldab bibliograafiat
Kokkuvõte eesti keeles
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 22.10.2019)
Täiendav kandja
Täistekst koos autori publikatsioonidega kättesaadav trükisena
Märksõnad
bakalaureuseõpe; õpikeskkond; kõrgharidus; õpitulemused; kvaliteet; juhtumiuuringud; didaktika; e-raamatud
Teised autorid
Karm, Mari, 1956-, juhendaja
Postareff, Liisa, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
UDK
378.02 (043) (0.034)
Teine kandja
The relationship between teaching-learning environments and undergraduate students' learning in higher education: a qualitative multi-case study. 9789949031993