logo
E-väljaanne
Autor
Uiboleht, Kaire, 1977-
Pealkiri
The relationship between teaching-learning environments and undergraduate students' learning in higher education: a qualitative multi-case study / Kaire Uiboleht ; [supervisors: Mari Karm, Liisa Postareff ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2019 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
168, [1] lk. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 32
Dissertationes paedagogicae Universitatis Tartuensis ; 32
ISBN
9789949031993
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2019
Bibliograafia lk. 76-87
Õpikeskkonna ja bakalaureuseõppe üliõpilaste õppimise seosed kõrghariduses: kvalitatiivne mitme-juhtumi uuring
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
bakalaureuseõpe; õpikeskkond; kõrgharidus; õpitulemused; kvaliteet; juhtumiuuringud; didaktika; dissertatsioonid
Teised autorid
Karm, Mari, 1956-, juhendaja
Postareff, Liisa, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
UDK
378.02 (043)
Teine kandja
The relationship between teaching-learning environments and undergraduate students' learning in higher education: a qualitative multi-case study (võrguteavik). 9789949032006 (pdf)