logo
Autor
Salo, Age, 1968-
Pealkiri
The dual role of teachers: school-based teacher educators' beliefs about teaching and understandings of supervising / Age Salo ; [supervisors: Krista Uibu, Aino Ugaste, Helena Rasku-Puttonen ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2019 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
155, [1] lk. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 30
Dissertationes paedagogicae Universitatis Tartuensis ; 30
ISBN
9789949031320
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2019
Bibliograafia lk. 66-75
Õpetaja kaksikrollis: üliõpilaste pedagoogilist praktikat juhendavate õpetajate õpetamisalased uskumused ja juhendamisalased arusaamad
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
õpetajapraktika; juhendamine; õpetajad; õpetamine; uskumused; kogemused; õpetajakoolitus; sotsiokultuuriline keskkond; dissertatsioonid
Teised autorid
Uibu, Krista, 1966-, juhendaja
Ugaste, Aino, 1952-, juhendaja
Rasku-Puttonen, Helena, 1952-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
UDK
378 (043)
Teine kandja
The dual role of teachers: school-based teacher educators' beliefs about teaching and understandings of supervising (võrguteavik). 9789949031337 (pdf)