logo
E-väljaanne
Autor
Tilga, Henri, 1989-
Pealkiri
Effects of perceived autonomy-supportive and controlling behaviour from physical education teachers on students' psychological needs and health-related quality of life [Võrguteavik] / Henri Tilga ; supervisors: Vello Hein, Andre Koka ; Institute of Sport Sciences and Physiotherapy, Faculty of Medicine, University of Tartu
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2019
Füüsiline kirjeldus
1 võrguväljaanne (55 lk. ; pdf)
Seeria pealkiri
Dissertationes kinesiologiae Universitatis Tartuensis ; 47
Dissertationes kinesiologiae Universitatis Tartuensis [Võrguteavik] ; 47
ISBN
9789949030729 (pdf)
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2019
Sisaldab bibliograafiat
Kokkuvõte eesti keeles
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 2.09.2019)
Täiendav kandja
Täistekst koos autori publikatsioonidega kättesaadav trükisena
Märksõnad
kehalise kasvatuse õpetajad; õpetaja-õpilase suhe; juhendamine; mõjud; õpilased; psühholoogilised vajadused; iseseisvus (psühh.); õpimotivatsioon; tervis; elukvaliteet; dissertatsioonid; e-raamatud
Teised autorid
Hein, Vello, 1951-, juhendaja
Koka, Andre, 1977-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
Tartu Ülikool. Meditsiiniteaduste valdkond
UDK
796.01 (043) (0.034)
159.9 (043) (0.034)
Teine kandja
Effects of perceived autonomy-supportive and controlling behaviour from physical education teachers on students' psychological needs and health-related quality of life. 9789949030712