logo
E-väljaanne
Autor
Tilga, Henri, 1989-
Pealkiri
Effects of perceived autonomy-supportive and controlling behaviour from physical education teachers on students' psychological needs and health-related quality of life / Henri Tilga ; [supervisors: Vello Hein, Andre Koka ; Institute of Sport Sciences and Physiotherapy, Faculty of Medicine, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2019 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
134, [1] lk. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes kinesiologiae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1058 ; 47
ISBN
9789949030712
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2019
Bibliograafia lk. 41-46
Õpilaste tajutud kehalise kasvatuse õpetaja autonoomsust toetava ja kontrolliva käitumise tajumise mõju õpilaste psühholoogilistele vajadustele ja tervisealasele elukvaliteedile
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
kehalise kasvatuse õpetajad; õpetaja-õpilase suhe; juhendamine; mõjud; õpilased; psühholoogilised vajadused; iseseisvus (psühh.); õpimotivatsioon; tervis; elukvaliteet; dissertatsioonid
Teised autorid
Hein, Vello, 1951-, juhendaja
Koka, Andre, 1977-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
Tartu Ülikool. Meditsiiniteaduste valdkond
UDK
796.01 (043)
159.9 (043)
Teine kandja
Effects of perceived autonomy-supportive and controlling behaviour from physical education teachers on students' psychological needs and health-related quality of life (võrguteavik). 9789949030729 (pdf)