logo
E-väljaanne
Autor
Ingerpuu-Rümmel, Eva, 1978-
Pealkiri
Teachers and learners constructing meaning in the foreign language classrooms: a study of multimodal communication in Estonian and French classes / Eva Ingerpuu-Rümmel ; [supervisors: Birute Klaas-Lang, Kalevi Kull ; University of Tartu, Institute of Estonian and General Linguistics]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2018 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
216, [1] lk. : ill. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes linguisticae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-5657 ; 31
ISBN
9789949778775
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2018
Bibliograafia lk. 78-85
Õpetajad ja õpilased konstrueerivad tähendust võõrkeeleõppes: uurimus multimodaalsest suhtlusest eesti ja prantsuse keele tundides
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
sõnad; tähendus; tõlkimine; võõrkeeleõpetus; eesti keel; prantsuse keel; multimodaalne suhtlus; õpetajad; õpilased; interaktsioon (sotsiol.); diskursusanalüüs; dissertatsioonid
Teised autorid
Klaas-Lang, Birute, 1957-, juhendaja
Kull, Kalevi, 1952-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Eesti ja üldkeeleteaduse instituut
UDK
810 (043)
81'24 (043)
Teine kandja
Teachers and learners constructing meaning in the foreign language classrooms: a study of multimodal communication in Estonian and French classes (võrguteavik). 9789949778782 (pdf)