logo
E-väljaanne
Autor
Valdmann, Ana, 1964-
Pealkiri
Determining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs [Võrguteavik] / Ana Valdmann ; supervisor: Miia Rannikmäe, Jack Barrie Holbrook ; Science Education Centre, Institute of Ecology and Earth Sciences, Faculty of Science and Technology, University of Tartu
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2018
Füüsiline kirjeldus
1 võrguväljaanne (95 lk. ; pdf)
Seeria pealkiri
Dissertationes p[a]edagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis ; 8
Dissertationes paedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis [Võrguteavik] ; 8
ISBN
9789949777273 (pdf)
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2018
Sisaldab bibliograafiat
Kokkuvõte eesti keeles
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 21.06.2018)
Täiendav kandja
Täistekst koos autori publikatsioonidega kättesaadav trükisena
Märksõnad
loodusteaduslik haridus; õpetamise metoodika; loodusteaduste õpetajad; enesetõhusus; koolitusvajadused; täienduskoolitus; õpetajakoolitus; Eesti; 2010-ndad; uuringud; dissertatsioonid; e-raamatud
Teised autorid
Rannikmäe, Miia, 1951-, juhendaja
Holbrook, Jack, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Ökoloogia ja maateaduste instituut
Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond
UDK
5 (474.2) (072) (043) (0.034)
37.01 (474.2) (043) (0.034)
Teine kandja
Determining categories of self-efficacy and levels of teacher ownership following promotion of science teacher's operational needs. 9789949777266