logo
E-väljaanne
Autor
Koni, Ingrid, 1984-
Pealkiri
The perception of issues related to instructional planning among novice and experienced teachers / Ingrid Koni ; [supervisor: Edgar Krull ; Institute of Education, Faculty of Social Sciences, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2017 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
141, [1] lk. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes pedagogicae Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1317 ; 25
ISBN
9789949775880
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2017
Bibliograafia lk. 53-57
Algajate ja kogenud õpetajate arusaamad õppetöö planeerimisest
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
õpetajad; õpetamine; planeerimine; dissertatsioonid
Teised autorid
Krull, Edgar, 1948-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
UDK
37.02 (043)
Teine kandja
The perception of issues related to instructional planning among novice and experienced teachers (võrguteavik). 9789949775897 (pdf)