logo
Kirje e-kataloogis ESTER MARC-kirje Püsilink kirjele https://erb.nlib.ee/?kid=46158832
Autor
Watkinson, Matt
Pealkiri
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet [Võrguteavik] / Matt Watkinson ; [tõlkinud Epp Velbri ; toimetanud Signe Rummo ; kujundanud Janek Saareoja]
Ilmumisandmed
[Tallinn] : Äripäev, 2016
Füüsiline kirjeldus
1 võrguväljaanne (epub) : ill
ISBN
9789949560615 (epub)
Märkus
Bibliograafia märkustes lk. 233-240
Allikas: kirjastaja
Kirjeldatud trükise alusel
Täiendav kandja
Ilmunud ka trükisena
Märksõnad
kliendid; kliendikogemus; klienditeenindus; kliendisuhted; kliendirahulolu; konkurentsivõime; tarbijakäitumine; organisatsioonikommunikatsioon; kliendisuhete juhtimine; ettevõttestrateegia; nõuanded; e-raamatud
Teised autorid
Velbri, Epp, 1964-, tõlkija
Rummo, Signe, toimetaja
Saareoja, Janek, 1972-, kujundaja
UDK
658.818 (0.034)
366.1 (0.034)
658.8 (049) (0.034)
366 (049) (0.034)
Originaali pealkiri
The ten principles great customer experiences.
Täiendpealkiri
The ten principles great customer experiences
Teine kandja
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet. 9789949560608