logo
Autor
Watkinson, Matt
Pealkiri
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet / Matt Watkinson ; [tõlkinud Epp Velbri ; toimetanud Signe Rummo ; kujundanud Janek Saareoja]
Ilmumisandmed
[Tallinn] : Äripäev, 2016 ([Lohkva] : Greif)
Füüsiline kirjeldus
240 lk. : ill. ; 22 cm
ISBN
9789949560608 (köites)
Märkus
Bibliograafia märkustes lk. 233-240
Täiendav kandja
Ilmunud ka võrguteavikuna (epub)
Märksõnad
kliendid; kliendikogemus; klienditeenindus; kliendisuhted; kliendirahulolu; konkurentsivõime; tarbijakäitumine; organisatsioonikommunikatsioon; kliendisuhete juhtimine; ettevõttestrateegia; nõuanded
Teised autorid
Velbri, Epp, 1964-, tõlkija
Rummo, Signe, toimetaja
Saareoja, Janek, 1972-, kujundaja
UDK
658.818
366.1
658.8 (049)
366 (049)
Originaali pealkiri
The ten principles great customer experiences.
Täiendpealkiri
The ten principles great customer experiences
Teine kandja
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtete (võrguteavik). 9789949560615