logo
E-väljaanne
TÄISTEKST TTÜ raamatukogu digikogus http://digi.lib.ttu.ee/i/?3849
Autor
Riivits-Arkonsuo, Iivi, 1959-
Pealkiri
Consumer's journey as ambassador of brand experiences = Tarbija teekond brändielamuste saadikuna / Iivi Riivits-Arkonsuo ; [supervisor: Anu Leppiman]
Ilmumisandmed
Tallinn : TUT Press, 2015 (Tallinn : Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
135 lk. : ill. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Theses of Tallinn University of Technology. H, Thesis on economics and business administration = [Tallinna Tehnikaülikooli väitekirjad]. H, Majandus, ISSN 1406-4782 ; 49
Tallinna Tehnikaülikooli väitekirjad. H, ISSN 1406-4782 ; 49
ISBN
9789949238651
9789949238668 (pdf)
Märkus
Doktoritöö: Tallinna Tehnikaülikool, 2015
Autori publikatsioonid lk. 6. - Bibliograafia lk. 37-41
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Kättesaadav ka võrguteavikuna
Märksõnad
brändid; kliendilojaalsus; tarbijakäitumine; kogemused; sotsiaalsed võrgustikud; suust-suhu-turundus; dissertatsioonid
Teised autorid
Leppiman, Anu, 1953-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tallinna Tehnikaülikool
UDK
659.127.6 (043)
Rööppealkiri
Tarbija teekond brändielamuste saadikuna