logo
E-väljaanne
Autor
Soobard, Regina, 1984-
Pealkiri
A study of gymnasium students’ scientific literacy development based on determinants of cognitive learning outcomes and self-perception / Regina Soobard ; [supervisors: Miia Rannikmäe, Jari Lavonen ; Science Education Centre, Faculty of Science and Technology, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, c2015 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
141, [1] lk. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes pedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-9709 ; 7
Dissertationes paedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-9709 ; 7
ISBN
9789949329168
9789949329175 (pdf)
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2015
Autori publikatsioonide nimekiri lk. 7-8. - Bibliograafia lk. 63-71
Gümnaasiumiõpilaste loodusteadusliku kirjaoskuse uuring tuginedes õpilaste kognitiivsetele õpitulemustele ning enesehinnangutele
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna (puuduvad autori publikatsioonid)
Märksõnad
loodusteaduslik haridus; loodusteaduslik kirjaoskus ; õpilased; gümnaasiumid; enesehinnang; dissertatsioonid
Teised autorid
Rannikmäe, Miia, 1951-, juhendaja
Lavonen, Jari, toimetaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus
Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond
UDK
37.016 :5 (043)