logo
E-väljaanne
TÄISTEKST TTÜ raamatukogu digikogus http://digi.lib.ttu.ee/i/?1983
Autor
Same, Siiri, 1969-
Pealkiri
Conceptualization of experience marketing and country branding from a marketing management perspective = Elamusturunduse ja riigi brändimise kontseptualiseerimine turunduse juhtimise vaatenurgast / Siiri Same ; [supervisor Anu Leppiman]
Ilmumisandmed
Tallinn : TUT Press, 2015 (Tallinn : Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
185 lk. : ill. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Theses of Tallinn University of Technology. H, Thesis on economics and business administration = Tallinna Tehnikaülikooli väitekirjad. H, Majandus, ISSN 1406-4782 ; 45
Tallinna Tehnikaülikooli väitekirjad. H, ISSN 1406-4782 ; 45
ISBN
9789949237555
9789949237562 (pdf)
Märkus
Doktoritöö: Tallinna Tehnikaülikool, 2015
Autori publikatsioonid lk. 7 . - Bibliograafia lk. 69-77
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Kättesaadav ka võrguteavikuna
Märksõnad
riik; kohaturundus; mainekujundus; brändimine; turunduse juhtimine; Eesti; dissertatsioonid; riigi brändimine; elamusturundus
Teised autorid
Leppiman, Anu, 1953-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tallinna Tehnikaülikool
UDK
339.138 (043)
658.8 (043)
Rööppealkiri
Elamusturunduse ja riigi brändimise kontseptualiseerimine turunduse juhtimise vaatenurgast