logo
E-väljaanne
TÄISTEKST RR arhiivis DIGAR (ligipääs ainult autoriseeritud töökohtadel RRis, TÜRis) http://digar.nlib.ee/show/nlib-digar:199920
Autor
Tonndorf, Hans G
Pealkiri
Turunduse tulevikutegurid [Võrguteavik] : kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamarke / Hans G. Tonndorf ; [rootsi keelest tõlkinud Jaak Kütt]
Ilmumisandmed
Tallinn : Külim : Digira, 2013
Füüsiline kirjeldus
1 e-raamat
ISBN
9789949906734 (epub)
Faili tüübi märkus
E-raamat (epub)
Märkus
Kirjeldatud trükise alusel
Bibliograafia raamatu lõpus
Ilmunud trükisena: Tallinn : Külim, 2004. 978-9985-9522-0-7
Märksõnad
kaubamärgid; brändid; brändimine; turundusstrateegiad; turundus; e-raamatud
Teised autorid
Kütt, Jaak, tõlkija
UDK
339.138 (0.034)
658.8 (0.034)
Originaali pealkiri
Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel.
Teine kandja
Turunduse tulevikutegurid : kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamarke. 9789985952207