logo
E-väljaanne
Autor
Vaino, Katrin, 1970-
Pealkiri
A case study approach to effect change of chemistry teacher beliefs for enhancing students' scientific literacy / Katrin Vaino ; [supervisors: Jack Holbrook, Miia Rannikmäe ; Science Education Centre, Faculty of Science and Technology, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : University of Tartu Press, 2013 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
175, [1] lk. : ill. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes p[a]edagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-9709 ; 5
Dissertationes paedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-9709 ; 5
ISBN
9789949322527
9789949322534 (pdf)
Märkus
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2013
Autori publikatsioonid lk. 7. - Bibliograafia lk. 73-81
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Osaliselt kättesaadav ka võrguteavikuna
Märksõnad
loodusteaduslik haridus; teadusharidus; keemiaõpetajad; erialane areng; juhtumiuuringud; dissertatsioonid
Teised autorid
Rannikmäe, Miia, 1951-, juhendaja
Holbrook, Jack, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond
Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus
UDK
371.12 (043)
54 (072) (043)