logo
E-väljaanne
Autor
Kotri, Andrus, 1980-
Pealkiri
Customer experience evoking and management in services / Andrus Kotri ; [supervisors: Maaja Vadi, Ele Reiljan ; The Faculty of Economics and Business Administration, University of Tartu, Estonia]
Ilmumisandmed
Tartu : Tartu University Press, 2011 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
359, [1] lk. : ill. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes rerum oeconomicarum Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-1309 ; 38
ISBN
9789949197842 (pdf)
9789949197835
Märkus
Võrguväljaandes puuduvad trükises toodud väitekirja teemal avaldatud publikatsioonide täistekstid
Doktoritöö: Tartu Ülikool, 2011
Autori publikatsioonid lk. 7-8. - Bibliograafia lk. 283-302
Kliendikogemuse tekitamine ja juhtimine teenuste valdkonnas
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Kättesaadav ka võrguteavikuna
Märksõnad
juhtumiuuringud; teenusteturundus; turunduse juhtimine; ettevõtte üldjuhtimine; suhteturundus; tarbijakäitumine; kliendisuhted; kliendikogemus; tarbijahuvid; teenindus; teenindusettevõtted; Eesti; dissertatsioonid
Teised autorid
Reiljan, Ele, 1975-, juhendaja
Vadi, Maaja, 1955-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
Eesti üliõpilaste teadustööde riiklik konkurss (2011)
UDK
334.012.44 (474.2) (043)
658.89 (474.2) (043)