logo
E-väljaanne
Autor
Kask, Klaara, 1949-
Pealkiri
A study of science teacher development towards open inquiry teaching through an intervention programme / Klaara Kask ; [supervisor: Miia Rannikmäe ; Science Education Centre, Faculty of Science and Technology, University of Tartu]
Ilmumisandmed
Tartu : Tartu University Press, 2009 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda)
Füüsiline kirjeldus
175 lk. : ill. ; 25 cm
Seeria pealkiri
Dissertationes p[a]edagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-9709 ; 3
Dissertationes paedagogicae scientiarum Universitatis Tartuensis, ISSN 1406-9709 ; 3
ISBN
9789949191895
9789949191901 (pdf)
Märkus
Võrguväljaandes puuduvad kõik trükises toodud väitekirja teemal avaldatud publikatsioonide täistekstid
Doktoritöö : Tartu Ülikool, 2009
Autori publikatsioonid lk. 6. - Bibliograafia lk. 83-93
Loodusainete õpetajate uurimusliku õppe läbiviimise kompetentsuse areng teoreetiliselt põhjendatud koolitusprogrammi raames
Kokkuvõte eesti keeles
Täiendav kandja
Kättesaadav ka võrguteavikuna
Märksõnad
loodusteaduslik haridus; loodusteadused; loodusained; õpimotivatsioon; õpetamine; uurimuslik õpe; õpetamise metoodika; loodusteaduste õpetajad; kompetentsus; erialane areng; õpetajakoolitus; täienduskoolitus; haridusprogrammid; dissertatsioonid; Estonica kogu
Teised autorid
Rannikmäe, Miia, 1951-, juhendaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond
Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus
UDK
371.14 :5 (043)
37.016 :5 (043)
37.033 (043)