logo
E-väljaanne
TÄISTEKST RR arhiivis DIGAR http://digar.nlib.ee/show/nlib-digar:14427
TÄISTEKST kättesaadav TLÜAR andmebaasis ETERA http://www.etera.ee/zoom/2047/view?page=1&p=separate&view=0,0,2481,3509
Autor
Poom-Valickis, Katrin, 1969-
Pealkiri
Algajate õpetajate professionaalne areng kutseaastal [Võrguteavik] : analüütiline ülevaade / Katrin Poom-Valickis
Ilmumisandmed
Tallinn : [Tallinna Ülikooli Akadeemiline Raamatukogu], 2007
Seeria pealkiri
Tallinna Ülikool. Sotsiaalteaduste dissertatsioonid = Tallinn University. Dissertations on social sciences, ISSN 1736-3675 ; 33
Tallinna Ülikooli sotsiaalteaduste dissertatsioonid (võrguteavik : analüütiline ülevaade), ISSN 1736-3675 ; 33
ISBN
9789985585368 (pdf)
Märkus
Pealkiri võetud sissejuhatavalt leheküljelt (kirjeldatud 19.02.2008)
Doktoritöö: Tallinna Ülikool, 2007
Sisaldab bibliograafiat ja autori publikatsioonide loetelu
Täistekst ilmunud trükisena: Novice teacher’s professional development across their induction year. Tallinn : Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2007. 978-9985-58-535-1
Süsteeminõuded: Acrobat Reader
Kokkuvõte inglise keeles
Faili tüübi märkus
Võrgumonograafia (139 KB, pdf formaadis)
Märksõnad
mentorid; õpetajakoolitus; juhendamine; hinnangud; erialane areng; kutseoskused; kompetentsus; noored õpetajad; Eesti; võrguväljaanded; dissertatsioonid
Kollektiivautorid
Tallinna Ülikool
UDK
371.213.3 (474.2) (043) (0.034)
371.13 (474.2) (043) (0.034)
Teine kandja
Novice teacher’s professional development across their induction year.