logo
E-väljaanne
TÄISTEKST RR arhiivis DIGAR (analüütiline ülevaade) http://digar.nlib.ee/show/nlib-digar:14427
Autor
Poom-Valickis, Katrin, 1969-
Pealkiri
Novice teacher’s professional development across their induction year / Katrin Poom-Valickis
Ilmumisandmed
Tallinn : Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2007 ([Põltsamaa] : Vali Press)
Füüsiline kirjeldus
203 lk. : ill. ; 24 cm
Seeria pealkiri
Tallinna Ülikool. Sotsiaalteaduste dissertatsioonid = Tallinn University. Dissertations on social sciences, ISSN 1736-3632 ; 33
Tallinna Ülikooli sotsiaalteaduste dissertatsioonid ; 33
ISBN
9789985585351
Märkus
Doktoritöö : Tallinna Ülikool, 2007
Autori publikatsioonid lk. 7. - Bibliograafia lk. 154-162
Kokkuvõte inglise keeles
Täiendav kandja
Analüütiline ülevaade kättesaadav võrguteavikuna
Märksõnad
noored õpetajad; kutseoskused; kompetentsus; erialane areng; hinnangud; õpetajakoolitus; juhendamine; mentorid; Eesti; dissertatsioonid
Kollektiivautorid
Tallinna Ülikool
UDK
371.13 (474.2) (043)
371.213.3 (474.2) (043)
Teine kandja
Algajate õpetajate professionaalne areng kutseaastal.
Asus aadressil
http://www.tlulib.ee/files/arts/24/sots34ee6b167daf079908a71617e0119069d.pdf