logo
Pealkiri
Traditsioon ja innovatsioon hariduses. I / Tartu Ülikool, pedagoogika keskus, haridusinnovaatika labor
Ilmumisandmed
Tartu : Tartu Ülikool, 1992
Füüsiline kirjeldus
99 lk. : ill
Märkus
Bibliograafia artiklite lõpus
Osa artikleid inglise ja saksa keeles
Sisu
Sisu: Isiksus ja õppimisstiilid: mõned järeldused õppekavade ja õpetuse asjus / Dennis C. Buss. Haridusinnovatsiooni mudelitest / T. Hansson. Disintegration vs. integration: the main line of the rethinking of educational paradigm in Estonia / P. Kreitzberg. Traditsioon ja innovatsioon pedagoogilises hariduses / M. Salundi. Innovationsprozess in estnischer Bildung / M. Salundi. Reformpedagoogika ajaloost ja vabakoolide olukorrast Eestis / I. Unt, S. Priimägi. Mäng kui õppemeetod kõrgkoolis / M. Plavniece. Diplomiharidus ja õpetatav aine Eesti koolis (statistilisi andmeid 1991/92. õ.-a.) / H. Heinla
Märksõnad
pedagoogika ajalugu; vabakoolid; mänguline õppimine; hariduspoliitika; reformpedagoogika; õpetajakoolitus; paradigmad; õpistiilid; õppekavad; haridusuuendus; pedagoogika; traditsioonid; haridus; Eesti; artiklikogumikud
Teised autorid
Heinla, H. Diplomiharidus ja õpetatav aine Eesti koolis (statistilisi andmeid 1991/92. õ.-a.)
Plavniece, M. Mäng kui õppemeetod kõrgkoolis
Priimägi, Sirje, 1953-2003. Reformpedagoogika ajaloost ja vabakoolide olukorrast Eestis
Unt, Inge, 1928-. Reformpedagoogika ajaloost ja vabakoolide olukorrast Eestis
Salundi, Mati, 1950-. Innovationprozess in estnischer Bildung
Salundi, Mati, 1950-. Traditsioon ja innovatsioon pedagoogilises hariduses
Kreitzberg, Peeter, 1948-2011. Disintegration vs. integration: the main line of the rethinking of educational paradigm in Estonia
Hansson, T. Haridusinnovatsiooni mudelitest
Buss, Dennis C. Isiksus ja õppimisstiilid: mõned järeldused õppekavade ja õpetuse asjus
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Haridusinnovaatika labor
UDK
37 (474.2) (082)
37 (082)