logo
Pealkiri
Alkoholireklaamide märkamine noorte sihtrühmas: september 2016 - mai 2017 [Võrguteavik] : aruanne : september 2017 / Kantar Emor
Ilmumisandmed
Tallinn : Kantar Emor, 2017
Füüsiline kirjeldus
1 võrguväljaanne (13 lk., pdf) : ill
Märkus
Ülevaade on koostatud Tervise Arengu Instituudi tellimusel ja Kantar Emori omandusse kuuluva Telemõõdikuuringu andmebaasi põhjal
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 02.01.2018)
Märksõnad
alkohoolsed joogid; telereklaam; telesaated; auditoorium (meedia); noored; meediakasutus; Eesti; 2010-ndad; auditooriumiuuringud; aruanded; e-raamatud
Kollektiivautorid
Kantar Emor
UDK
316.7 (474.2) (047) (0.034)
659.1 (474.2) (047) (0.034)