E-ressursid
Pealkiri
Development of parent involvement models for bilingual pre- and primary schools (PIM, CB35) [Võrguteavik] : report on research results / Narva College of the University of Tartu, University of Helsinki, University of Latvia ; editors: Estonia: A. Džalalova, N. Zorina, Jan Garšnek ... [et al.] ; lead partner project manager: Kristjan Klauks
Ilmumisandmed
[Narva] : Narva College of the University of Tartu, [2017]
Füüsiline kirjeldus
1 võrguväljaanne (68 lk., pdf)
ISBN
9789985410264 (pdf)
9789985410240 (pdf : kogu teos)
Märkus
Teavikus toimetajad ka: Finland: Ekaterina Protassova, Latvia: Margarita Gavriļina, Ligita Grigule. - Kaanekuval ka: INTERREG Central Baltic. - PIM = Parent Involvement Models
Osa teksti ka vene keeles
Pealkiri võetud kaanekuvalt (kirjeldatud 02.10.2017)
Märksõnad
haridussüsteemid; multikultuursus; mitmekultuuriline haridus; mitmekeelsus; kakskeelne haridus; keeleõpetus; eelkoolid; algkoolid; lapsevanema-kooli suhe; uuringud; Eesti; Soome; Läti; aruanded; e-raamatud
Teised autorid
Klauks, Kristjan, toimetaja
Grigule, Ligita, toimetaja
Protassova, Ekaterina, toimetaja
Džalalova, Anna, toimetaja
Zorina, Natalja, toimetaja
Garšnek, Jan, toimetaja
Gavriļina, Margarita, toimetaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Narva Kolledž
Helsingin yliopisto
Latvijas Universitāte
UDK
37.01 (047) (0.034)
376 (047) (0.034)
81'24 (047) (0.034)
Variantpealkiri
Report on research results [Võrguteavik]