E-ressursid
Pealkiri
Development of parent involvement models for bilingual pre- and primary schools (PIM, CB35) [Võrguteavik] : world's best practice overview / Narva College of the University of Tartu, University of Helsinki, University of Latvia ; editors: Estonia: Irene Käosaar, Katri Raik, Jan Garšnek ... [et al.] ; lead partner project manager: Kristjan Klauks
Ilmumisandmed
[Narva] : Narva College of the University of Tartu, [2017]
Füüsiline kirjeldus
1 võrguväljaanne (50 lk., pdf)
ISBN
9789985410257 (pdf)
9789985410240 (pdf : kogu teos)
Märkus
Teavikus toimetajad ka: Finland: Ekaterina Protassova, Anita Novitsky, Tatjana Vaahtera, Niina Sinkko, Svetlana Kirvesmies, Latvia: Gunta Kraģe ... [et al.]. - Kaanekuval ka: INTERREG Central Baltic. - PIM = Parent Involvement Models
Sisaldab bibliograafiat
Pealkiri võetud kaanekuvalt (kirjeldatud 02.10.2017)
Märksõnad
haridussüsteemid; multikultuursus; mitmekultuuriline haridus; mitmekeelsus; kakskeelne haridus; keeleõpetus; eelkoolid; algkoolid; lapsevanema-kooli suhe; e-raamatud
Teised autorid
Klauks, Kristjan, toimetaja
Käosaar, Irene, toimetaja
Raik, Katri, 1967-, toimetaja
Garšnek, Jan, toimetaja
Sinkko, Niina, toimetaja
Kraģe, Gunta, toimetaja
Protassova, Ekaterina, toimetaja
Novitsky, Anita, toimetaja
Vaahtera, Tatjana, toimetaja
Kirvesmies, Svetlana, toimetaja
Kollektiivautorid
Tartu Ülikool. Narva Kolledž
Helsingin yliopisto
Latvijas Universitāte
UDK
376 (0.034)
81'24 (0.034)
Variantpealkiri
World's best practice overview [Võrguteavik]